Učivo pro marody...
PRÁCE V TÝDNU 2. - 6. června
Pondělí
čtení vlastní četby
Úterý
Mirakulum
Středa
Písanka: 24/1
ČJ: 42/1, 41/1
Sešit M: násobení a dělení 9, 10, 0, 1 (už jen zbylé příklady) - DÚ - umět na 11. 6.
Násobky 9, 10 - umět na 11. 6.
M: poslední strana - už všechny příklady, 63/3,4
Víš, co čteš: 50
Čtvrtek
Nový (už poslední) časopis - doplňování
Žáci, kteří chyběli, psali písemné opakování z prvouky a z češtiny.
Sférické kino - kreslený příběh z oceánu
Barevná angličtina (moje skupina): str. 36 - samostatně (možnost vyhledávat v pracovním sešitě slovíčka)
Velmi chválím žáčky z mé skupiny na angličtinu. Obě dvě cvičení vypracovali úplně sami. Jsem na ně moc pyšná! :-)
PátekČJ: 47 (slova jsme psali jako diktát, to jsem opravila, ostatní úkoly jsem neopravovala)
Písanka: 25/dokončeno prostřední cvičení (U domu máme úly. U úlů létají včely.)
PRV: 50, 51, 52/11 = DÚ na příští čtvrtek
Časopis
PRÁCE V TÝDNU 26. - 30. KVĚTNA
Pondělí
M: 68/1
ČJ: 57/3, 38
plavání
Úterý ČJ: 39/2 (pomalu jsem četla a žáci doplňovali, potom ještě měli čas si to překontrolovat a dokončit, pokud nestihli) Malý sešit M: 8 předepsaných příkladů na násobení 7 a násobky 7 (časový limit takový, aby i ti nejpomalejší stihli) M - PRACOVNÍ SEŠIT ŽÁKŮ 24 + 14 JE VE VRÁTNICI Víš, co čteš: zkoušení techniky čtení Písanka: 24/dolní cvičení (více než 7x jsem všem vysvětlila, jak to budeme psát, napsala jsem to i na tabuli, zdůraznila, že píšeme obě dvě slova - větu, která začíná a končí, paní asistentka všechny obcházela a znovu jim to říkala, nikdo nemusel přemýšlet, které mládě má napsat, protože to měl na tabuli, měl tam celé ty věty) Dokončení výtvarných prací z minulé hodiny (opět někteří neměli pomůcky) Středa
Sešit M: dělení 7
M: 88 - žlutě označeny další příklady, které děláme (násobení 8)
ČJ: 39/1, 40/celá
Exotické ovoce a zelenina: ochutnávka (patří ke školnímu projektu "Ovoce do škol")
Víš, co čteš? - Sen o divném slonovi
Rozdávání dvou knížek na ukázku (psala jsem včera - kdo chce, pošle peníze, kdo nechce, zítra nepoškozené vrátí)
Čtvrtek
M: 69/2
Víš, co čteš?: Některá příjmení se na lidi hodí, jiná ne...
PRV: opakovací písemná práce
Barevná angličtina (moje skupina): 21, 30/2
PátekM: 16/4, 19/7, 24/3a
Víš, co čteš: 48 + 51
Opakovací test z ČJ (nemocní budou psát, až se uzdraví)
PRÁCE V TÝDNU 19. - 23. KVĚTNA
Pondělí
ČJ: 50/1, 51/1, 2, 2, 3
Za domácí úkol mají žáci napsat do sešitu ČJ všechna slova (jen slova oddělená čárkami), která měli s chybou (ze všech cvičení). Doporučuji, abyste si vždy vysvětlili, proč se to tak píše (např. užijí se píše s čárkou, protože si to užijí děti, ne já - to by bylo užiji).
Je možné, že si tato cvičení napíšeme zítra na známku (okopíruji jako pracovní list). Jde o doplňování y, ý, í, i (tvrdé a měkké slabiky) - staré učivo.
- plavání
Úterý
ČJ: 34/poslední cvičení, 35/cvičení s lupou, 35/2 (jen první část úkolu)
Pracovní list ČJ: okopírovaná stránka 51/1,2,3 (jednou jsme dělali ve škole, jednou doma, nyní na známky)
M: 68/2 na známky, 66/dodělaná strany (kromě cvičení 8 a lodičky vpravo dole)
Květiny z provázků - budeme ještě dodělávat. Dětem se to moc povedlo. Kdo neměl pomůcky, ten květiny kreslil.
Středa
M: 70
Písanka: dokončená strana, kde je R, r
Knihovna, hřiště
Čtvrtek
M: 60/3 (8 příkladů se závorkou na 12 minut, opět předem vysvětleno a na tabuli vzor)
M: 88 - další vybarvené příklady, které máme umět
Sešit z M: násobky 7, násobení 7 (naučit se na 26. 5.), dělení 7 (naučit se na 28. 5.)
ČJ: dokončení stránky 36, 37/1, kostka, 2
PRV: 45, 46
Barevná angličtina (moje skupina): 29, 30/1, dále procvičování a opakování stále dokola, videa...
Na konci hodiny jsem si ověřila, jak kdo poslouchal, dával pozor a spolupracoval. Žáci měli poznat čtyři zvířátka (anglický poslech) a napsat je česky (lev, kráva, prase, žirafa = zopakování cvičení 1 na str. 30, ale úplně pomalu, aby to každý stihl) - známka za práci v hodině. Známka byla spravedlivá, viděla jsem dobře, kdo opravdu něco dělal (jen u 7 nešlo o nepozornost, ale nepamatovala si bohužel všechno a 15 nevěděla, jak se píše slovo žirafa)
Za dobrovolný úkol z AJ bylo několik jedniček, měla jsem radost.
Pátek
Víš, co čteš: 43
M: 69/1 (mám u sebe) - čas hodina a čtvrt
PRV: 47, 48, 49
PRÁCE V TÝDNU 12. - 16. KVĚTNA
Pondělí
plavání, časopis
Úterý
M: 65/1,2,3
Sešit M: násobky 2, 3, 4, 5, 6
ČJ: 33 - to jsme si jen pročetli
ČJ: 36/nová látka - prostřední cvičení (nedoplňovali jsme, co ve slově slyšíme, pouze jsme si to říkali - měla jsem obavy, aby si pak někdo v hlavě nezafixoval podobu slyšeného slova - tedy s jinou souhláskou, než se skutečně píše)
ČJ: 52/2, 3 (SPOLEČNĚ)
Tiché čtení své četby
Dnes jsme se fotografovali, všichni byli krásně oblečení, tak jsem se raději nepouštěla do výtvarného tvoření, ale pracovali jsme jen v časopisech.
Středa
Sešit ČJ: místo psaní jsme si psali, co už známe (kdo nestihl, máme v ČJ na konci hezký přehled)
ČJ: 52/4 - společně, 53/1 - společně, cvičení 2 za úkol
M: 65/5,6 (samostatně - někteří psali půl hodiny), ještě jsme nekontrolovali
Čtvrtek
ČJ: 53/zbytek stránky (společně), 34/1, 2, DÚ: 35/1
M: 67 (sešit mám u sebe, sešit žáka 25 nechám na vrátnici dnes ve 14:45)
PRV: 44, dobrovolný úkol (herbář, fotografie stromů, své obrázky živočichů...)
Barevná angličtina (moje skupina): "Já mám", "hračky", 26/celá, 27/2 (obtahování slov) - dobrovolný úkol - dokončit cvičení, 27/3 - jen poslech
Pátek
Dnes si neseme domů žákovskou i matematiky (velkou i malou). Pracovní listy mám u sebe.
PRACOVNÍ LIST ČJ (okopírovaná strana 53): (nejprve jsme vše vypracovali společně v tomto týdnu, potom bylo cvičení 2 za domácí úkol a znovu jsme si ho kontrolovali, dnes každý vše sám vypracoval) - na známku cvičení 2 a k tomu cvičení, které dopadlo nejlépe
M: 21 (samostatně - nekontrolovali jsme)
- vyklízení třídy na pronájem, sledování pohádky v angličtině, libovolné kreslení
PRÁCE V TÝDNU 5. - 6. KVĚTNA
Pondělí
- povídání o víkendu, plavání, čtení, časopis
Úterý
Pracovní list na počítání a vybarvování
- časopis, čtení
- práce ve skupinkách
ČJ: 30/1, 31/lupa,1
M: 47/3,4,5, 46/4
Venku byla zima, tak jsem s dětmi ven nešla.
ÚKOL NA PONDĚLÍ: PRACOVNÍ LIST Z MATEMATIKY
PRÁCE V TÝDNU 28. - 30. DUBNA
Pondělí
ČJ: 30/prostřední cvičení s lupou (DÚ)
plavání
pohybové hry na školní zahradě
Úterý Sešit ČJ: napsat do sešitu všechny věty z ČJ str. 30/1 (nedoplňovat v pracovním listě) Písanka: 21 M: 64/3,5 Sešit M: 4 příklady na násobení 5 a 4 příklady na dělení 5 Veselé čarodějnice (práce s voskovkami a vodovkami), vybarvování jarního obrázku Středa ČJ: 32/1, DÚ - 32/3 M: 65/8, DÚ - 66/6, 30/1 Písanka 26/Víla Violka
Časopis, pohybové hry venku
PRÁCE V TÝDNU 22. - 25. DUBNA
Úterý Písanka: 20/zbytek stránky M2: 61/1,2, 88/vybarvování příkladů s pětkou, 63/1,2, DÚ na 28. dubna - naučit se násobit a dělit pětkou + násobky 5 Vyprávění o Velikonocích, tiché čtení své četby
Středa Sešit M: 8 příkladů na násobení a dělení 4 (předepsané příklady) Sešit ČJ: 8 slov na i/y, cvičení - doplňování u,ú,ů Dvě otázky ze čteného textu (odpovědi jedním slovem na papír) Časopis Návštěva knihovny - vrácení knih + zapůjčení nových (půjčka do 21. května)
Čtvrtek Spojená angličtina: hračky PRV: 40 - ústně dodělaná stránka, 42, 43 ČJ2: 25/dokončená stránka, 27/2 - zatím jsme jen oranžově vybarvili spojky a do modrého kroužku dali slovesa (nic víc jsme nestihli)
Rozdala jsem žáčkům naše vyrobené kalendáře z 1. pololetí (kdo to neměl hotové, tak si dodělával, ostatní si vyplňovali časopis) a nesou si domů - dáreček...
Pátek ČJ2: 27/2 - dokončili jsme, 29/cvičení dole (dokončení stránky) M2: 62/celá, 56/zbytek stránky
Dětem, které si nevěděly rady s některými úkoly v matematice, pomáhaly pochopit úkoly děti, které všemu rozuměly. Měla jsem velkou radost, jak to vzaly vážně a zvládly to! :-)
Tiché čtení, časopis
PRÁCE V TÝDNU 14. - 16. DUBNA
Pondělí
- plavání
- rozdávání pracovních listů, které jsou za úkol na středu 23. dubna
(včera jsem napsala, o co jde, na Informace) - ti, co dnes nebyli ve škole, mají listy na vrátnici- postupné vyklízení třídy (o Velikonocích se bude pronajímat škola)
Úterý ČJ2: 29/2 (zatím jen doplňování e,é,ě), 24/ dodělaná stránka, 25/1 Písanka: 19 (dodělaná stránka) Tiché čtení své četby Soutěž, kterou připravil druhý stupeň (hledání úkolů po škole v papírových vajíčkách) Papírová kraslice (trhání barevného papíru a lepení na vajíčko z tvrdého papíru) + povídání o Velikonocích, velikonoční říkadla, písnička Travička zelená
Středa ČJ2: 26/celá Sešit ČJ: správně napsané věty z ČJ2 str. 26/prostřední cvičení Tiché čtení své četby M2: 14/4, 15/8, 17/5
Vyklízení třídy, pohádka, povídání o Velikonocích
PRÁCE V TÝDNU 7. - 11. dubna
Pondělí
- plavání, zapisování známek z diktátu za pátek, dnešní známka z násobení a dělení 3, 4 (kontrola úkolu z minulého týdne)
M2: 53/7 (závorky mají přednost, přednost má také násobení a dělení před sčítáním a odčítáním)
M2: 59/5
Do pátku 11. března si má každý přinést do školy vlastní četbu, kde je jasný autor (kdo knihu napsal). Prosím, aby to byla kniha vhodná pro druháky z prostředí dětí (např. Honzíkova cesta, Kuba nechce číst, Kouzelná třída, Policejní křeček, Šimon a štěňátko Bára, Příběhy prvňáčků, Rošťák Oliver, atd.). Budeme číst ve škole - tiché čtení.
Doma samozřejmě trénujeme čtení hlasité (v jiné knížce) - s rodiči.
Úterý
Pracovní list M: násobky, slovní úloha (předepsaná se vším všudy)
Pracovní list M: + - x :
Pracovní list ČJ: doplňování y/i po tvrdých a měkkých souhláskách (bez d,t,n a ď,ť,ň) - nemusela se doplňovat délka a přečetla jsem, doplňování y/i po d,t,n a ď,ť,ň - nemusela se doplňovat délka a přečetla jsem, složení jednoduché věty z několika slov, doplňování ú/ů
Přepis vět v písance (pomalejším jsem hodnotila jen to, co stihli) a ty samé věty jsem pak dala jako diktát do sešitu ČJ
NOVÝ ČASOPIS
VÝTVARKA - "KOČIČKY" (barvy, obtisky prstem)
Středa
M2: 33 - dodělání stránky (práce na hodinu - kdo tedy nestihl, tak si dokončí) - za úkol je do pátku překontrolovat s rodiči výsledky a podpis rodičů (není to z důvodu, že se mi nechce, ale z důvodu, aby rodiče věděli, co dětem nejde, když to opravuji sama, rodiče se na to nedívají)
ČJ2: 28/1, 2 - bě, pě, vě, mě, dě, tě, ně, (fě - třeba žirafě)
- pořádná rozcvička a běhací aktivity
Těm, kterým vycházela horší známka z prvouky, měli dnes poslední šanci si známku vylepšit. Chtěla jsem opět to, co už několikrát - kde bydlíme, jak se jmenujeme, měsíce v roce a dny v týdnu (pravopis v prvouce nekontroluji, stačí mi, že to chápu)
Zítra píšeme malinkatý testíček z AJ - části lidského těla (bude to opravdu jednoduché).
Čtvrtek
ČJ2: 28/3, 29/1 - do sešitu
Sešit ČJ: 29/1 - SEDMIKRÁSKA, KROKUS - ŠAFRÁN, PRVOSENKA - PETRKLÍČ, MODŘENEC, VIOLKA - FIALKA
Písanka: 16 + 17
M2: 58/celá
AJ: test (hlava, ruka, noha, oko, nos, ústa) - přestože jsem prosila, aby byly děti připravené, přestože jsem napsala i přesné učivo, některé děti připravené nebyly. Některé to uměly perfektně a moc děkuji za spolupráci (děti měly na výběr - buď se jim lépe dařilo přeložit slovíčka podle zvuku, nebo se jim lépe překládala slovíčka do češtiny z napsané podoby slova).
Vzkaz pro děti z mé angličtiny (7, 8, 14, 18, 19, 21): Potřebuji uzavřít známky, proto si zítra, přestože není AJ v rozvrhu, vypracujeme ještě jeden testík (na slovíčka HLAVA, RUKA, NOHA, NOS, ČERVENÁ, ZELENÁ, MODRÁ ŽLUTÁ, JEDNA, DVĚ, TŘI, ČTYŘI, JABLKO, BANÁN, PES, KOČKA). Potřebuji, aby to děti uměly spojit do dvojic - v češtině + v angličtině).
(Netýká se to dětí 10, 11, 13, 15, 20, 24 - tam je známka definitivně uzavřena.)
ABY SI TO NĚKDO NEVYLOŽIL ŠPATNĚ - NEJDE O TO, ŽE TO DĚTI NEUMÍ A HROZÍ JIM HORŠÍ ZNÁMKA NEŽ JEDNIČKA ČI DVOJKA, POUZE Z NĚJAKÉHO DŮVODU NEMAJÍ JEŠTĚ ZNÁMKU UZAVŘENOU (např. absence, nepovedený test dnes, nebo známky z průběhu pololetí).
Pátek
Písanka: 18/zbytek stránky, 19/přepis básně
Tiché čtení své četby a povídání o tom, co jsem četl
Pořádek v papírech (šanony, desky, výkresy) - Prosím žáky 6 + 12, aby si doma našli tu první četbu, byla by škoda, kdyby ji neměli zařazenou mezi své přečtené knihy, když už si s tím dali tu práci.
PRÁCE V TÝDNU 31. března - 4. března
Pondělí
ČJ2: 50/4
M2: 54/1
- plavání
ÚterýČJ2: 50/2
Sešit ČJ - DIKTÁT: Táta přinesl růži. Máma vaří brambory. Pes Pepa leží.
List na čtení: Domácí skřítci (máme ve škole)
Sešit M - čtyři příklady na násobení 3, čtyři příklady na dělení 3, násobky 3
M2: 29/10
- tulipány ve váze (barevný papír, čtvrtka, tuš, pastelky)
StředaM2: 56/2,3, 57/1 - naučit se na pondělí 7. dubna násobení a dělení 4 + násobky 4
ČJ2: 23/1, 27/1, 27/lupa - KOČIČKY (první slovo)
Sešit ČJ: diktát (druhé dvě věty z ČJ 50/2)
- překvapení pro rodiče, cesta na poštu, hřiště
AJ
PROSÍM, ABY SI DĚTI Z MÉ SKUPINKY OPAKOVALY, JAK SE TVOŘÍ VĚTY (nemusí umět napsat, stačí vědět, co znamenají, poznat je podle poslechu a umět sestavit takovou větu z několika slov):
This is a yellow sun. (Toto je žluté sluníčko.)
This is a red apple. (Toto je červené jablko.)
What is your name? (Jak se jmenuješ?)
My name is ..... (Jmenuji se...)
DÁLE PROSÍM, ABY SI DĚTI ZOPAKOVALY SLOVÍČKA (také poznat podle poslechu a spojit anglicky napsané slovo s česky napsaným):
ČERVENÁ - RED
MODRÁ - BLUE
ZELENÁ - GREEN
ŽLUTÁ - YELLOW
ONE - JEDNA
TWO - DVĚ
THREE - TŘI
FOUR - ČTYŘI FIVE - PĚT
JABLKO, BANÁN, PES, KOČKA, MAMINKA, TATÍNEK, SESTRA, BRATR - APPLE, BANANA, DOG, CAT, MOM, DAD, SISTER, BROTHER
Čtvrtek
ČJ2: 50/3, 27/lupa - slova, 24/1 - věta jednoduchá a souvětí, cvičení se žárovkami - první žárovka/celá, druhá žárovka - jen spojky M2: 33/3 - první dva sloupečky, 88/žlutě jsme si označili, co už máme umět (postupně budeme vybarvovat + umíme také dělit 2, 3, 4) PRV: psali jsme na papír 3 úkoly - 1) měsíce v roce - jak jdou za sebou, 2) své jméno a příjmení, 3) zbytek adresy - psali jsme úplně stejně, jako jsme opět včera trénovali (mám u sebe na opravu) AJ(moje): testík (dvojice slov - anglicky a česky + jsem i přečetla, před testíkem jsme si zopakovali) - tři známky (skoro samé jedničky, výjimečně nějaká dvojka) - jedna část různá slova (jablko, banán, pes, kočka, maminka, tatínek, sestra, bratr), druhá část čtyři barvy (červená, žlutá, zelená, modrá¨), třetí část čísla (jedna až pět) - testíky jsme si zase založili do desek na AJ
Pátek M2: 43/6 - jen příklady na sčítání a odčítání, 53/9 - posledních devět příkladů Sešit ČJ: diktát (Hynek vaří rýži. Jirka chytá padající šišku. Rychle dej kočičce granulky.) DĚTEM DIKTUJI VELICE POMALU, ZDŮRAZŇUJI DLOUHÉ A KRÁTKÉ SLABIKY, PŘIPOMÍNÁM, ŽE VĚTA ZAČÍNÁ A KONČÍ, DĚTEM S PROBLÉMY JEŠTĚ PO SLABIKÁCH ČTU DELŠÍ SLOVA..... Tento týden jsem ani nevybírala žetony za nevypracované opravy, protože už nevím, co s tím? Stále připomínám a stále někteří nemají... PRV - test (dnes podruhé ten stejný jako včera - dala jsem dětem šanci, že oznámkuji vždy to, co se jim povedlo víc v obou testech) - JMÉNO, PŘÍJMENÍ, ULICE + ČÍSLO, MĚSTO S ČÍSLEM A PSČ, MĚSÍCE V ROCE (nepočítám pravopisné chyby, když to není čeština), DNY V TÝDNU (nepočítám pravopisné chyby) Moc prosím rodiče, aby děti naučili jejich příjmení. Myslím, že ve druhé třídě, kdy to opakujeme stále dokolečka, je už docela smutné, že nevíme, jak se jmenujeme... :-( Sebehodnocení za 3. čtvrtletí - založili jsme do desek ve škole Honocení sám sebe před ostatními v kruhu (kdo chtěl) - v čem jsme se vylepšil, jaký jsem kamarád Časopis - dokončování
PRÁCE V TÝDNU 24. - 28. března
Pondělí
- plavání, vyprávění o víkendu
Úterý
- výrobky pro předškoláky k zápisu
ČJ: 22 (okopírovanou stejnou stranu - novější verzi - mají děti za domácí úkol na čtvrtek)
M: 53/9 (prvních 11 příkladů), 25/7 (prvních 10 příkladů) - POZOR, TENTOKRÁT JSEM ANI V JEDNOM CVIČENÍ JEŠTĚ NEKONTROLOVALA VÝSLEDKY, MOHOU TAM TEDY BÝT CHYBY!
Sešit M: dělení 3 a násobky 3 - naučit se do pátku
Středa
Víš, co čteš: 41
Písanka: strana, kde je písmenko K, k - dopsáno (kromě posledního řádku)
M2: 53/5,8, 52/zbytek stránky
návštěva knihovny
Čtvrtek
Písanka: poslední věta na str. 13 (Žádné kroky, jen samé skoky.)
Pracovní list na ČJ - stejný jako za úkol (okopírovaná strana z ČJ - 22) - mám u sebe ke kontrole
M2 + sešit M: ze strany 53/1,2,3 napsat do sešitu (zápis, znázornění, výpočet, odpověď)
Vysvětlení pro ty, kteří nerozumí úplně textu:
1. cvičení - zástupy se myslí jako několik skupinek dětí postavených za sebou
2. cvičení - oddělením lavic se myslí jako jedno oddělení = několik lavic za sebou
PRV: 39 - obrázek dole
AJ(moje skupina): osm očíslovaných slovíček napsaných anglicky na tabuli - žáci k číslu buď nakreslili obrázek, nebo napsali česky (pes, červená, kniha, zelená, modrá, prase, pero, žlutá)
Protože jsme to dělali poprvé, tak za jednu chybu 1, za dvě a tři chyby 1- , víc chyb nikdo neměl.
Budeme už každou hodinu něco takového dělat (přiřazovat slova do dvojic, skládat krátké věty ze slov, kreslit, co anglicky slyšíme...). Nemáme se čeho bát, vše bude opravdu lehoučké a všechno je v Barevné angličtině, nebo se to zpívá v písničkách, které zpíváme.
Zítra si bereme vzorně připravený penál, žákovskou, deník a úkolníček. Učení si nebereme, zítra slavíme Den učitelů, tak budou žáci učit žáky a mají pro ně připravenou práci v podobě pracovních listů.
ÚKOL Z ÚTERÝ SICE PLATÍ NA PÁTEK, ALE OVĚŘÍM SI AŽ PŘÍŠTÍ TÝDEN, ZDA OPRAVDU KAŽDÝ UMÍ NÁSOBIT A DĚLIT 3. Příští týden začneme násobit a děli 4.
Pátek
Den naruby - žáci učili žáky (pracovní listy)
PRÁCE V TÝDNU 17. - 21. března
Pondělí
List na čtení: čtení na známku
M2: 48/1,2,3 + 49/celá
Časopis (libovolná cvičení)
- plavání
Úterý
ČJ2: 52/1 (u,ú,ů), 20/3 (di, ti, ni, dy, ty, ny - dětem to srozumitelně a výrazně čtu)
M2: 59/7 (+- do 100), 50/celá (násobky 3 a násobení 3) - za úkol - do pátku se naučit násobit 3
Sešit ČJ: diktát na velká písmena - jména a začátky vět (Spolužačka Zora Veselá je veselá. Moje teta je Romana. Ten pes se jmenuje Azor. Bratr Petr plete svetr.)
Sešit M: násobky 2 (0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20), násobení a dělení 2 (4 příklady na násobení a 4 příklady na dělení - pouze výsledky)
Papír - místo prvouky: svoje jméno a příjmení + svou adresu (založeno ve třídě)
Časopis, kresba jara
Středa:
M2: 15/7, 51, 52/1 Sešit ČJ: diktát (čtyři první věty ze strany 49/3 v ČJ) - mám u sebe
Písanka: 23/zbytek strany - mám u sebe (žák 21 si odnesl sešit domů)
Nová jarní písnička + TV
Čtvrtek
plavání
Pátek
ČJ2: 21
M2: 53/9 - dvanáctý až sedmnáctý příklad
Matematická soutěž "Cvrček" (zkusili jsme si)
PRV: 39/1 a, b
PRÁCE V TÝDNU 10. - 14. března
Pondělí
ČJ2: 49/1, 16/zbytek strany
M2: 46/3, 20/1,2,3,4,10
Časopis (libovolná cvičení)
- plavání
Úterý
ČJ2: 17/vše kromě srdíčka, 49/2
M2: 22/2, 23/1,7, 24/2, 25/3, odčítání do 100 s přechodem přes 10 (z první třídy známe do 20, tedy jen vyšší čísla)
Sešit ČJ: diktát (chyba, pryč, číslo, přímka, leží, nohy, košík, cíl, roky, jídlo)
- jarní vybarvování
Středa
ČJ2: 17/dokončení strany
M2: 26/4, 28/1 (úkol)
Sešit ČJ: diktát na jména (teta Zora, jeho máma Eva, hodná holka Lenka, bratranec Pepa, náš Fanda, Ruda čte, Jan Novák)
Sešit ČJ: psaní adresy rodiny (u jednoho dítěte netuším, zda to smí psát - pokud ano, prosím rodiče, aby doplnili, u jednoho dítěte jsem platnou adresu nenašla, tak prosím, aby rodiče dopsali - budeme potřebovat na ten korespondenční lístek)
Sešit M: násobení a dělení 2 (čtyři na násobení a čtyři na dělení)
Komu rodiče nedají korespondenční lístky, tomu se nic nestane (nebudu za to psát poznámku, ani brát žeton, protože je to výdaj navíc), pouze si žák napíše přání na papírové přáníčko a nebude ho s námi házet na poště, ale doručí si ho osobně.
Čtvrtek
Včera ještě čtení Víš, co čteš? (opakování)
ČJ2: 18, 49/3 - pouze doplňovat
M2: 47/sloupeček vpravo (bez prostředního sloupečku - začátek sčítání a odčítání + násobení a dělení)
PRV: 35/5 (opisovali jsme podle toho, co jsme včera psali do sešitu ČJ), 38/celá (odevzdávalo se)
Písanka: dokončena stránka s písmeny J, j
AJ - procvičování, co známe
Pátek
ČJ2: 19 (nahoře se psala adresa školy a pro paní ředitelku, dole adresa domů), 20/1,2 (Milá Ájo, přeji Ti k svátku lásku, zdraví a štěstí + podpis)
Sešit M: znázornění toho, jaký je rozdíl mezi tím, když dělím na dvě stejné části (napůl) a po částech (odebírání po ...), přestože příklad vypadá stejně
- např. máme 20 žáků a mají se rozdělit
1) na dvě stejné skupiny - napůl (znázorněno jako rozklad čísla 20 na 10 a 10) ... 20:2=10
2) po dvojicích - po dvou (znázorněno jako 10 dvojiček) ... 20:2=10
Písanka: 14 - 15 (obtáhnout černou pastelkou písmena a vše vybarvit)
List na čtení: četba ze slabikáře 1. třídy (číst 6 krát i doma)
Časopis: libovolně
Paní učitelka Kozlová (její skupina na AJ) prosí rodiče nemocných dětí, aby se jí ozvali na kozlova@zsmikulova.cz, zašle jim učivo. Předem děkuje.
PRÁCE V TÝDNU 3. - 7. března
Pondělí
ČJ2: 13 (na známku)
M2: 39/3 (na známku), 11/7
Kdo chtěl, mohl si tu nechat učení, aby si ho nenavlhčil v batůžku od plavání.
- plavání
Úterý
Písanka: dokončení další stránky (i, I)
Sešit ČJ: diktát 8 slov na známky se zaměřením na tvrdé a měkké slabiky (žížala, žáci, rychle, řízek, kytara, šiška, chytrá, hrady)
Matematika: příprava na dělení (hry s knoflíky - rozdělte deset knoflíků po dvou, rozdělte na dvě stejné části, dejte do každé mističky dvě a kolik máme mističek po dvou.....)
Sešit M: násobení dvěma na známky (pouze výsledky)
Svetr ze šablony, kterou si děti vytvořily minulou hodinu - pokračování + dokončování minulých prací (opakující se vzor) - práce s tuší, vodovými barvami, voskovkou, časopis (libovolná cvičení)
Středa
Včera jsme ještě dělali ČJ2: 48/3,4 (zapomněla jsem napsat). Další učivo doplním později. Omlouvám se, teď nemohu.
ČJ2: 14, 15/1
SEŠIT ČJ: diktát (dvě věty z těch, které byly za domácí úkol) - Na modříny šplhají veverky. Bažanti se skrývají v keřích.
M2: 12, 38/zbytek strany, za domácí úkol se mají děti naučit násobení 2 i když je dvojka první činitel (např. 3.2, ale i 2.3), dále násobit dvojku nulou a jedničkou
SEŠIT M: osm příkladů na násobení 2
VÍŠ, CO ČTEŠ: 39
Matematika: sčítání do 100 s přechodem přes desítku (to už umíme z první třídy se sčítáním do 20, takže je to pouze opakování s vyššími čísly, např. 27+8, 45+6...)
Do 14. března prosím všechny rodiče, aby dětem na poště koupili dva korespondenční lístky ("koresponďáky"). Na to už se nemusí kupovat známka, je to přímo už jako se známkou. Jeden koresponďák stojí 31 Kč (stejně jako stojí poštovní známka na dopis). Ráda bych s dětmi natrénovala, jak se takové psaní vyplňuje a posílá. Podrobněji dám vědět, až budeme koresponďáky mít. Nic na nich nevyplňujte, prosím, pošlete úplně prázdné. Předem moc děkuji za laskavost.
Čtvrtek: Děti mají možnost se doma naučit v ČJ2 na str. 15/3, budeme psát na známky. Prosím tedy - pouze ústně - nedoplňovat. M2: 39/celé, jen žlutý sloupec ne, 13/1, 15/1, 17/1, 19/1 ČJ2: 15/lupa, 2, 16/žárovka PRV: 27, 31, 32/6 (bez obrázku), 33/7, 34 AJ (moje): procvičování - rodina, barvy, části lidského těla, sluníčko, velké, malé, čísla, krátké věty (Jak se jmenuješ? Jmenuji se... Jaké je to barva? Kdo to je? Co to je? To je...) Spojování barev se slovem v angličtině (pexeso), písničky, které se zrychlují, atd.. Děti ukazují na prstech počet a ostatní anglicky odpovídají (hra minulou hodinu)
Kdo se chce podívat, posílám odkazy: (musíte si je zkopírovat a dát do vyhledavače) https://www.youtube.com/watch?v=yqlbn_nI2w8 https://www.youtube.com/watch?v=NVEzzzia8Yo https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY https://www.umimeanglicky.cz/pexeso-colors-1-uroven https://www.youtube.com/watch?v=jvJ6eDxB8s0
Pátek Časopis: libovolně M2: 42/1,2,3,6, 44/1,3 + ukázky na tabuli ČJ2: 15/3 na známku Víš, co čteš: 40 Sešit ČJ: diktát (8 slov ze cvičení, které bylo za dobrovolný úkol) Sešit M: dělení 2 (za úkol - na úterý se naučit) Odevzdání písemně zpracované četby + dobrovolníci představili svou knihu
PRÁCE V TÝDNU 24. - 28. ÚNORA
Pondělí
Víš, co čteš: 38 (máme mít ve škole)
Časopis: 13, 20, 25 (máme ve škole)
Prosím, V DEN PLAVÁNÍ SI BUDOU DĚTI NOSIT OD PŘÍŠTÍ HODINY PENÁL, ŽÁKOVSKOU, DENÍK, ÚKOLNÍČEK, ČJ2, M2. Děkuji.
Úterý
M2: 37/cvičení 1 (pouze počet do obrázků, na linky jsme nepsali), cvičení 2 jsme nedělali, ke cvičení 4 se vrátíme později, cvičení 3 - zapsali jsme jen např. 5 po 2 (5 váz po dvou tulipánech)
ČJ2: str. 10/žárovka, str. 11/lupa - Je potřeba vypsat všechna slova s měkkými slabikami (i ta na cedulích) a některá slova se zapisují do dvou řádků (např. zajíci - do řádku pro měkkou slabiku ji a do řádku s měkkou slabikou ci).
Sešit M - do dvou sloupečků si žáci napsali: 2.1=2, 2.2=4, 3.2=6, 4.2=8, 5.2=10, 6.2=12, 7.2=14, 8.2=16, 9.2=18, 10.2=20 - MAJÍ SE NAUČIT DO PÁTKU 28. ÚNORA.
Sešit ČJ - zapsali jsme si: Měkké souhlásky - ž, š, č, ř, c, j, ď, ť, ň, měkké slabiky (měkká souhláska + měkké i, í) - ži, ši, či, ři, ci, ji, di, ti, ni
Svetr s opakujícím se vzorem (stříhání, práce se suchým pastelem, tiskátky a tuší)
M2: 11/1,2,3,4,5,6 ČJ2: 7/2, 11/2, 12/celá strana, 48/1,2 - DÚ Časopis - libovolně Víš, co čteš: 37
Středa
M2: 11/1,2,3,4,5,6
ČJ2: 7/2, 11/2, 12/celá strana, 48/1,2 - DÚ
Časopis - libovolně
Víš, co čteš: 37
Čtvrtek PRV: 24, 25, 26/6
ČJ2: To, co bylo na dnešek za domácí úkol, to jsme si napsali na známky (okopírované druhé cvičení ze str. 48 (jedna známka za doplnění a druhá za přepis textu na volné linky), dále str. 8
M1: 86/1, úsečka, měření úseček
Sešit M: 4 příklady na sčítání a odčítání do 100 (byly napsané na tabuli a děti zapisovaly do sešitu pouze čtyři výsledky) - na známku (skupina A měla příklady 36+40, 83-50, 91-80, 66-30, skupina B měla příklady 41+40, 76-30, 72-40, 25+50)
Včerejší sčítání a odčítání do 100 v M2 na str. 11 nedopadlo dobře (byla to práce na celou vyučovací hodinu).
Barevná angličtina (moje skupinka): 19, opakování čísel, barev, rodiny
Úkol není, pouze to násobení dvěma, které jsem zadala v úterý.
Zítra jdeme do školy s učením. Náš Den pro třídu proběhne tak, že budeme hrát více her týkajících se učení, pracovat pouze ve skupinách a opakovat učivo za únor - trochu volnější a bez známkování.
Pátek
PRV: 26 - myšlenková mapa (práce ve skupinkách)
ČJ2: 9 (práce ve skupinkách)
M2: 34/1 (SUDOKU)
Libovolné deskové hry na závěr hodiny
PRÁCE V TÝDNU 17. - 21. ÚNORA
Pondělí
Kontrola domácích úkolů
Velmi chválím žáky 13, 20, 22, 10 - měli dobře úplně vše.
Kdo nepřinesl, ZÍTRA PŘINESE.
plavání
Víš, co čteš: 34
Úterý
Písanka: 10/zbytek strany
M2: 35 (poslední cvičení je za úkol)
Příprava na násobení a dělení - hra s knoflíky (udělej pět hromádek po pěti, atd.)
A zde se dostáváme k problému, o kterém mluvím dva roky - musíme umět sčítat a odčítat, abychom mohli násobit a dělit...
Práce s modelínou a barevným papírem - "Šašek"
Středa
Časopis č. 1/2025: 3,4,5,6
M2: 36/1,2 (toto cvičení dodělat za úkol)
ČJ2: 6/slovesa, 1
Sešit ČJ - věty ze cvičení 1 (ČJ2/1)
1 1 5 1 5 5 1 5 1
Pes Alík štěká. Kráva bučí a bučí. Slepice snáší vajíčka.
(červeně jsme si označili podstatná jména a rovnou si na ně napsali i jedničku, modře slovesa a rovnou nad ně pětku - pořadí slovních druhů)
List na čtení: "Prší a prší" (Přečetli jsme a nechali ve škole, protože předpokládám, že doma děti čtou svou vybranou knížku.)
Vyprávění o tom, co už dokážeme v kuchyni
Čtvrtek
ČJ2: 6/2
V první řadě se píše o tom, co dělá DÍTĚ (škrtnu hračka - protože mohu odpovědět, že dítě brečí, dítě leze, dítě si hraje, dítě jí, dítě pije, ale nemohu odpovědět, že dítě hračka), ve druhé řadě se píše o tom, co dělá SOVA (škrtnu les), ve třetí řadě se píše o tom, co dělá HAD (škrtnu jed).
Slova, která v řadách zůstala, (ta, co nejsou škrtnutá), jsou SLOVESA.Slova, která jsem dopsal (vedle řad), jsou PODSTATNÁ JMÉNA. M2: 9/dokončení strany, 36/dokončení strany
Pátek
Časopis: str. 31 (máme ve škole)
M2: str. 10
ČJ2: str. 6/3 (slova jsme rozdělili, podstatná jména jsme vybarvili červeně a slovesa modře), str. 7/1 + hra nahoře
List na čtení: nechali jsme list ve škole (nejdříve jsme každý četl potichu a měli si zapamatovat něco, co si pamatujeme, potom jsme četli jednotlivě nahlas)
PRÁCE V TÝDNU 3. - 7. ÚNORA
Pondělí
plavání
Víš, co čteš: 32
Úterý
M1: 85/1,2,3,4
M2: 7/5,6
ČJ: 53/1, lupa, 2, 54/celá strana za úkol na čtvrtek (opakování lednového učiva)
Středa
Písanka (už včera, zapomněla jsem napsat): str. 7/další čtyři řádky (dva máme)
Dnes jsem každému dala nový sešit na ČJ (512 s pomocnými linkami)a na M (5110). Ten si budeme nosit. Kdo měl už koupený, nechal si ho ve třídě jako náhradní.
ČJ1: 53/3 - do sešitu ČJ
Sešit ČJ: , datum 5. února, psaní vět + určování druhu věty
Kéž bychom jeli na hory. P (přací)
Umíš lyžovat? T (tázací)
Jedeme lyžovat. O (oznamovací)
Jeď opatrně! R (rozkazovací)
M1: 85/5,6,7,8
M2: 8/1,2,3
Malý sešit na M: datum 5.2., počítání příkladů - dva sloupečky (do čtverečku číslo, do dalšího znaménko...) Zkoušeli jsme společně vypočítat trošku složitější příklady.
22 + 35 96 - 33
61 + 18 89 - 25
83 + 16 66 - 33
44 + 44 45 - 12
Víš, co čteš: 33
Tělocvik (opičí dráha, švihadla, házení kruhů, cvičení s obručí)
Včera dostaly děti nový časopis. Nastříhaly si pexeso a dokončily podle fantazie.
Od zítřejšího dne si nosíme ČJ druhý díl (zítra ke kontrole úkolu i díl první)
Čtvrtek
AJ (moje část):
- opakování rodiny, barev, zvířátek, písnička na narozeninovou oslavu
- Barevná angličtina: 20 (části lidského těla + písnička "Hlava, ramena" - anglicky)
M2: 8/5 (společně), 8/4 + 9/6 samostatně na známky (čas půl hodiny)
PRV: 20/2,3 - čtyřsměrka + a)
ČJ1: vybrala jsem ke kontrole - úkol z opakování ledna
ČJ2: str. 3, str. 4/lupa a cvičení 1 (hledání odpovědí v textu dělalo dětem problém)
Domácí úkol na 17. února:
PÍSANKA: str. 8 + 9 (dopsat)
M1: str. 42 + 43
PátekM2: 9/2, 5/2,5
M2 + sešit na M: 9/1
Zápis (to důležité, co víme napíšeme pod sebe a podtrhneme tužkou podle pravítka), výpočet (jak počítáme a výsledek 2x podtrhneme), odpověď (odpovíme celou větou na to, co se nás ptali v zadání)
Dodržujeme tento postup kvůli tomu, aby děti dokázaly najít v zadání vše důležité a zjistit, co máme vypočítat. Celou větou odpovídáme proto, aby si děti uvědomily, co vlastně počítaly a co znamená ten výsledek.
ČJ2 + sešit na ČJ: 4/2 (psali jsme včera do malého sešitu slova, jak jdou podle abecedy - beran, kůň, krůta, sele, slepice, tele)
ČJ2: 5/1,2,4 (zůstal tu pracovní sešit dětí 21, 17, 5)
Víš, co čteš: 36 (přeskočili jsme dvě stránky)
Sešit na ČJ: diktát na známku - tvrdé slabiky (až po procvičování a opakování) - chyba, ryba, ledy, tyč, nohy, hajný, hory, smrky (opravu jsme udělali přímo ve škole, dnes jsem se při známkování soustředila hlavně na ta tvrdá y)
Připomínám četbu, úkoly a doplnění výtvarných potřeb, penálu a jiných pomůcek, které nám chybí...
PRÁCE V TÝDNU 27.. - 30. LEDNA
Pondělí
plavání
Úterý
ČJ: 52/"kostka" + 1
M1: 31
M2: 5/1,3
Středa
ČJ: 52/2
M2: 5/4, 6
Čtvrtek
M2: 6/5, 7/1,2,3
PÁTEK - VOLNO
PRÁCE V TÝDNU 20. - 24. LEDNA
PANÍ UČITELKA KOZLOVÁ PROSÍ, ABY SI JEJÍ DĚTI NA AJ POŘÍDILY VELKÝ NELINKOVANÝ SEŠIT. DĚKUJI.
Pondělí plavání, vyprávění o víkendu
Úterý
M1: 25/3,6, 26/3,4, 27/1,2,4
Víš, co čteš: 6 (opakování)
ČJ: 55/doplněna písmena u všech cvičení, ale na volné řádky vedle pouze první dvě cvičení (a psát jen ta slova, kde se doplňovala písmena)
Středa
ČJ: 55/další dvě cvičeníčka, 56/křížovka
Písanka: 6
M1: 27/3,5, 28/1,2,3,5,6
Pracovní list na čtení (kdo ho bude chtít, ať se mi ozve, mám jen elektronicky, mohu zaslat)
Čtvrtek
M1: 29
ČJ: 55 - dopisování posledního cvičení, 56/srdíčko - doplňování + opisování do sešitu
PRV: 30
AJ spojena - videa, opakování (rodina...)
Pátek
náhradní plavání
PRÁCE V TÝDNU 13. - 17. LEDNA
Pondělí
plavání, dočtení čítanky z 1. ročníku (už nenosíme)
Úterý
M: 82 + 83
Víš, co čteš: 30 + 31, 32/první čtyři řádky 10x přečíst
Písanka: dokončení str. 5
Kresba pastelkou (Co bych rád dělal, kdyby napadlo hodně sněhu)
Středa
M: 77/1,2, 83 (už včera), 84, 3/kromě úsečky vše
Víš, co čteš: první čtyři řádky
ČJ: 48, 49
Sešit ČJ: diktátek na zkoušku (slova s tvrdými slabikami)
Čtvrtek
Sebehodnocení 2. čtvrtletí (1. pololetí)
M1: 77/6,7,8
M2: 4
ČJ: 50, 56/cvičení první - kytička
BAREVNÁ ANGLIČTINA (moje skupina): 17
Pátek
M1: 24/2, 25/1,2,4,5
ČJ: 51
Písanka: od strany 6 jsme si až do konce sešitu dopsali na každé stránce dva první řádky (malé a velké písmeno
PRÁCE V TÝDNU 6. - 10. LEDNA
Pondělí
plavání, nový zasedací pořádek, vyprávění o vánočních prázdninách
Úterý
ČJ: 46, 47/1,2,3 (CVIČENÍ 2 + 3 DO MALÉHO SEŠITU)
PÍSANKA: dokončení str. 2
Čtení v čítance (doma vlastní četba), zadání nové četby - podrobnosti v "Info"
Výtvarka (práce s barvou a tiskátky z gumy)
Středa + čtvrtek
PÍSANKA: dokončení stran 3 + 4
M: 74, 75/4,9
ČJ: 46, 47, 48/tvrdé souhlásky
PRV: 23/1
BAREVNÁ AJ (moje část dětí): 15, 16
Pátek
Víš, co čteš: 28 + 29 a dodělání 26 + 27
M: 28/4 - na známku
Sešit M:
Každá půlka třídy měla jiné zadání příkladů, posílám tedy jen tu jednu část (A).
1) 7+6, 9+8, 6+5, 7+9, 12-4, 11-7, 15-8, 13-5
2) 40+7, 80+5, 60+6, 70+2, 90-2, 80-4, 50-5, 100-3
3) 99-6, 54-2, 66-6, 73-3, 50+30, 10+90, 53+4, 46+4
4) 32+(4+4), 87-(12-6) ... Zde jsem nechtěla jen výsledky, ale i postup, aby si každý uvědomil, že závorka má přednost (i když ten první příklad závorku nepotřebuje a vyjde úplně stejně i bez závorky, ale o to vůbec v tomto případě nešlo).
5) Pod tato čísla napsat číslo o jedno menší (odčítání jedničky): 90, 70, 80, 60 ... Šlo o to, že některé děti si pletou "o jedno menší " a "která desítka je před", takže mi místo 89, 69, 79, 59 psaly 80, 60, 70, 50. Pozor na to, prosím...
PÍSANKA: první dva řádky na straně 8 (G, g) a první dva řádky na straně 9 (H, h)
PRÁCE V TÝDNU 16. - 20. PROSINCE
Pondělí
čtení z čítanky (doma čteme další knížku)
Úterý
ČJ: 42/věta oznamovací, tázací, rozkazovací, přací, 43/celá, 45/nahoře (lupa)
M: 71/celá
Středa
M: 72/2,3, 73/2,3
ČJ: 44, 45/zbytek - dole celé opakování učiva za prosinec
ČtvrtekVíš, co čteš? - Sněhulák (doplněné obě stránky´)
Pátek - nic
PRÁCE V TÝDNU 9. - 13. PROSINCE
Pondělí
plavání
procvičování vánočních koled
Úterý
Malý sešit ČJ: ú/ů
Znovu prosím, aby si děti vypracovaly opravy - POUZE DIKTÁTY, nic dalšího neopravujeme. Dnes jsem četla zprávu od rodiče, že neví, co se má psát a kde to hledat. Neodpovídala jsem, omlouvám se, Zkuste si to dohledat, prosím, nebo mi zavolejte, vysvětlím znovu po telefonu. Děkuji za pochopení...
ČJ: 40
M: 66/6, 69/zbytek strany
Malý sešit M: 10 příkladů na počítání se závorkou
Středa
Malý sešit M: 4 příklady na počítání se závorkou
(53+4)-7, (18-9)+5, 41+(11-6), 48-(12-8)
Malý sešit ČJ: diktát - čtyři věty (soustředili jsme se na začátek a konec věty a na psaní ú/ů - včera bylo i za úkol)
Věty - Eva má dům. Dostala růže. Pojedeme domů. To je jeho hůl.
M: 70/1,5
Adventní úkoly ("Dvanáctka" má doma celé desky, "Čtyřka" a "Pětadvacítka" ještě zakládací desky nemá, je potřeba pořídit, prosím)
Písanka (včera jsem zapomněla napsat - tak je to zapsáno ve čtvrtek)
Čtvrtek
Za středu jsem ještě zapomněla napsat písanku.
Písanka: 4/první dva řádky, 5/první dva řádky, 6/první dva řádky, 7/první dva řádky
ČJ: 41/2, 42/1 + druhy vět (oznamovací a tázací)
M: 70/zbytek
Sešit M: 4 příklady na počítání se závorkou - na známku (postup + výsledek)
Adventní úkol
Barevná angličtina (moje půlka): 14 + vánoční pohádky v angličtině
PRV: 18, 19
Pátek
PRV: 15, 16, 17, 22/8
Adventní úkoly
Rozloučení se spolužačkou
PRÁCE V TÝDNU 2. - 6. PROSINCE
Pondělí
Adventní úkoly
Úterý
Adventní úkoly
M - str. 67, 68/2
Písanka - str. 3/první dva řádky + opis věty na čtvrtý řádek
ČJ - str. 37 (nejprve jsme udělali vše společně, pak teprve každý sám)
Středa
ČJ - 38/celá (cvičení nahoře jen přečíst - plán), 39/1,2 (hru uprostřed zatím ne)
M - 64, 68/zbytek
Adventní úkoly
Čtvrtek
ČJ - 41/1,2
M - POČÍTÁNÍ SE ZÁVORKOU - POZOR, ČTETE NÍŽE, JAK DĚLÁME
M - 69/11,6,1 (do malého sešitu na M - všechny příklady)
Psali jsme do malého sešitu tímto způsobem (a budu to i takto vyžadovat):
32 + (15 - 9) = 32 + 6 = 38
(42 + 7) - 9 = 49 - 9 = 40
Adventní úkoly
Barevná angličtina (moje půlka): 13 (minule jsem říkala, že si uděláme)
Vánoční písničky v angličtině
Domácí úkol pro všechny - adventní úkoly na pátek, sobotu a neděli - odevzdáváme v úterý
Pátek
náhradní plavání
PRÁCE V TÝDNU 25. - 29. listopadu
Pondělí
- čtení z čítanky (doma čteme svou knihu)
- časopis
- ZADANÁ PRÁCE NA ZNÁMKY - NEJPOZDĚJI ODEVZDAT 13. PROSINCE (podrobnosti v informacích)
Úterý
- pracovní list na čtení (přečíst označenou část 3x, vysvětlit si a vybarvit - DÚ)
- ČJ: 33
- DOKONČENA PÍSANAKA 1. DÍL
- Budeme si už nosit druhý díl písanky (zelená)
- M: 60, 61
Středa
M: 62/1, 63/2,6
Sešit M: 8 příkladů na + - do 20 (opisování příkladů rozmístěných po třídě a výpočet)
Písanka: 2/první dva řádky + opis věty na čtvrtý řádek
Víš, co čteš: 22 + 23
Sešit ČJ: opis jedné věty (té stejné, co včera děti psaly na přáníčko) chodícím způsobem (dítě si chodilo číst větu a vracelo se, aby ji napsalo do sešitu - kolikrát chtělo)
Čtvrtek
Barevná angličtina - 12, příště zkusíme stránku 13, můžete se na to klidně připravit doma (ale nic nepsat, jen ústně)
ČJ - 34 (šifru ještě nemáme)
M - dokončení str. 62 a 63, str. 65/2
Pátek
M - dokončení str. 65, str. 66/1,2,3,4,5
ČJ - dokončení str. 34 - šifra (pozor, první dvě čísla nejsou 15, 16, ale 20, 19 - chyba tisku), str. 35, 36
Předadventní příprava
PRÁCE V TÝDNU 18. - 22. listopadu
Pondělí
Čtení z čítanky, kterou máme ve škole (marodi čtou svou vlastní knížku doma)
Víš, co čteš - str. 18 + 19 (dodatečně za minulý týden - zapomněla jsem napsat str. 19)
Časopis
Úterý
Psaní 31, 32
Sešit ČJ - diktát + psaní velkým tiskacím písmem
Sešit M - 8 příkladů na sčítání a odčítání desítek a 8 příkladů na + - do 20
M 44/2
Víš, co čteš 20, 21
Středa
Sešit z ČJ: diktát (oprava diktátu je domácí úkol), opis tiskacím písmem a přepis věty z čítanky
Sešit z M: 8 příkladů na + - do 20, 8 příkladů a + - desítek
M: 20, 24/1, 3
ČJ: 31/1 (jen první 4 věty - označit číslem, co k větě patří)
Časopis
Čtvrtek
ČJ - zbytek str. 31, str. 32
PRV - 14
Barevná angličtina (moje skupina) - 11
Protože jsem asi několikrát zapomněla napsat AJ, tak pro přehled máme vypracované strany 2 - 11.
Pátek
ČÍTANKA (čtení ve škole) - doma místo toho čtěte svou knížku
M - 24/5, 54/zbytek stránky, 55/1,2,3,4 (nová látka - desítky a jednotky)
Jinak jsme se věnovali mikulášské výzdobě (nakreslila jsem dětem obrázek, ony si ho krásně vybarvily a dokončily).
PRÁCE V TÝDNU 11. - 15. listopadu
Pondělí
Časopis září - říjen: samostatně
ÚterýČJ 30/3 (za každou chybu bod dolů) - nejdříve jsem přečetla jeden řádek a děti pak doplnily, potom druhý řádek.......... (máme hotovou celou stranu, jen jsem minule zapomněla napsat cvičení 2)
Matematika 62/4
DÚ na čtvrtek - Víš, co čteš 18 (jen přečíst), děti s poruchou učení přečtou půlku
Časopis - samostatně
Středa - projektový denČtvrtek + pátek
Písanka 29, 30
M 34 - výsledky
Sešit ČJ - diktáty tiskacím, psaní tiskacím a přepis vět
Víš, co čteš - 18, 19
PRÁCE V TÝDNU 4. - 8. listopadu
Pondělí
Čítanka 13, 14, 15
Úterý
ČJ 28/zbytek stránky, 29/celá (u prostředního cvičení jsme napsali vedle krátkých samohlásek dlouhé a barevně jsme je v textu označili - každá samohláska jinou barvou)
Sešit ČJ - diktát vět (Mám novou fotku. Pojedu domů. Nemáme pejska.)
M - 26/2
Středa
Sešit ČJ: diktát (Žába skáče. Ořežu si červenou pastelku. Mám rozvázanou botu.)
Písanka: 26, 27
M: 23
Čtvrtek
Víš, co čteš: 15
Písanka: 28
M: 26/1 - na 5 minut
ČJ: 30/1, 2 (oprava)
Pátek
Víš, co čteš? : 16 + 17
List na čtení psacího písma: kdo se naučí číst, dostane jedničku
M: 51/1
Sešit na M - napsali jsme si
1. řádek: sčítanec + sčítanec = součet
2. řádek: 9 + 9 = 18
3. řádek: menšenec - menšitel = rozdíl
4. řádek: 18 - 9 = 9
PRV: 14
PRÁCE V TÝDNU 31. října - 1. listopadu
ČTVRTEK
M: 40/1
PRV: 13 (obrázky jsme jen kreslili, nestříhali jsme je)
PÁTEK
M: 22, 50
ČJ: 27/celá, 28/cíle na listopad (jsme si řekli)
Písanka: 24, 25
PRÁCE V TÝDNU 21. - 25. ŘÍJNA
PONDĚLÍ:
ČJ - nic
Sešit ČJ - nic
Víš, co čteš - nic
Čítanka - O Foxovi
Písanka - nic
M - nic
Sešit M - nic
Časopis (červenec - srpen) - libovolné doplňování
Časopis (září - říjen) - nic
ÚTERÝ:
ČJ - 24/2, 25/1, slova opačného významu
Sešit ČJ - diktát vět
Víš, co čteš - nic
Čítanka - nic
Písanka - nic
M - 48/1, 2, 3, 4
Sešit M - 16 příkladů na + - do 20
Časopis (červenec - srpen) - nic
Časopis (září - říjen) - nic
Pracovní list na čtení - "Mrak"
STŘEDA:
NÁVŠTĚVA KNIHOVNY + ČJ - str. 25/2, str. 26/celá
ČTVRTEK:
ČJ - nic
Sešit ČJ - diktát vět na známku
Víš, co čteš - nic
Čítanka - nic
Písanka - nic
M - 48/4,5,6, 49/celý zbytek strany
Sešit M - 16 příkladů na + - do 20 na známku
PRV - nic
Barevná AJ (moje skupina) - 6, druhá skupina opět s námi - dělala str. 5
AJ učebnice (moje skupina) - nic
Pracovní listy AJ (moje skupina) - nic
Časopis (červenec - srpen) - nic
Časopis (září - říjen) - nic
Pracovní list na čtení - "Mrak" - čtení na známku
Moje první knížka z knihovny - str. 10
PÁTEK:
ČJ - nic
Sešit ČJ - diktát vět
Víš, co čteš - nic
Čítanka - nic
Písanka - 22 + 23
M - nic
Sešit M - 16 příkladů na + - do 20
PRV - nic
Časopis (červenec - srpen) - za DÚ na prázdniny dokončit doma zbytek + k tomu přečíst a dokončit tu malinkou knížečku z knihovny
Časopis (září - říjen) - každý si vyplňoval, co chtěl
Práce v týdnu 14. - 18. října
Pondělí: čtení z čítanky
Úterý:
M - str. 49/4, str. 19/1,2,3, str. 18/celá
ČJ - str. 23
Středa:
Písanka - str. 18 + 19
ČJ - str. 23/3, str. 24/cvičení nahoře + cvičení 1
M - str. 21/3, str. 19/4
Sešit M - 20 příkladů na + - do 20
Víš, co čteš - str. 12
Čtvrtek + pátek (omylem se neuložilo):Víš, co chceš - str. 13, 14
ČJ: 24/nahoře + 1
Sešit ČJ: diktát krátkých vět na známku
M: str. 21/zbytek, str. 44/3
Sešit M - 20 příkladů na + - do 20
Písanka: str. 20, 21
Barevná angličtina: str. 5
PRV: str. 11, 12
10. října
Práce na týden 7. - 11. října
ČJ: 19, 20, 21, 22
PÍSANKA: 15, 16, 17
VÍŠ, CO ČTEŠ: další kapitola (za Kouzelnou almarou)
ČÍTANKA: čteme ve škole
M: 79/5, 80, 45, 46, 47, 81
PRV: 9/zbytek, 10/4
https://www.youtube.com/watch?v=ioCO2Pl7Xt0
https://www.youtube.com/watch?v=C6b6xW1U9Fc
https://www.youtube.com/watch?v=kTSsbzthzK0&t=18s
AJ - spojeno, obě skupiny suplování
https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY
https://www.youtube.com/watch?v=f1WN-qxmpOA
https://www.youtube.com/watch?v=32ysrBC6B6k
4. října
PRÁCE 30. 9. - 4. 10.
ČJ: str. 16, 17, 18
PÍSANKA: str. 12, 13, 14
VÍŠ, CO ČTEŠ: str. 10, 11
ČÍTANKA: nic
SEŠIT ČJ: opis věty z ČJ - str. 17/červená věta (ale napsat psacím)
M: zbytek str. 15, str. 16, zbytek str. 17, str. 21/1,2, str. 79/4
SEŠIT NA M: 20 příkladů na + -
PRV: str. 9/1, str. 10/5,6
BAREVNÁ ANGLIČTINA (moje skupina): ta strana, jak se tam vybarvuje jablíčko podle čísel (jen toto cvičení)
27. září
PRÁCE 23. - 27. ZÁŘÍ
ČJ: zbytek str. 11, str. 12, str. 13, str. 14, str. 15
M: zbytek str. 10, str. 11, str. 12, str. 13, str. 14, str. 15/1,2,3,4, str. 79/3
PÍSANKA: dokončení str. 10, str. 11
PRV: str. 7, str. 8
SEŠIT ČJ: abeceda velkým tiskacím písmem, zážitek z voleb do školního parlamentu, zážitek z jarmarku
VÍŠ. CO ČTEŠ?: str. 10
ČÍTANKA: nic
AJ (moje půlka) - BAREVNÁ ANGLIČTINA: str. 8
20. září
PRÁCE 16. - 20. ZÁŘÍ
ČJ: str. 9, str. 10, str. 11/1
PÍSANKA: str. 8, str. 9, str. 10/6 řádků
M: str. 78, str. 79/1,2, str. 7/3,4, str. 8, str. 9, str. 10/1,2,3,4
PRV: str. 6
Víš, co čteš: str. 8, str. 9
Čítanka: str. 8, str. 9
AJ moje půlka - pozdravy, jednoduché pokyny a školní pomůcky (učebnice: str. 2 až 5, pracovní sešit: str. 3+4, pracovní list)
AJ druhá půlka - pozdravy a barvy
MS
13. září
PRVOUKA - dokončení str. 4, str. 5/celá
PÍSANKA - str. 6, str. 7
MATEMATIKA - dokončení str. 4, str. 5/celá, str. 6/celá, str. 7/1,2,5
ČESKÝ JAZYK - dokončení str. 6 (básnička byla zpaměti), str. 7/celá, str. 8/celá
VÍŠ, CO ČTEŠ? - str. 4 + 5 (jak se bude s knížkou pracovat), str. 6 + 7
BAREVNÁ ANGLIČTINA - str. 2/celá
ČÍTANKA - str. 5, 6 (čteme ve škole) - máme ve škole
AJ UČEBNICE + desky - máme ve škole
6. září
Změna - Úkoly už zasílám pouze sem, ne přes e-mail.
Práce tento týden:
PRVOUKA - str. 2/celá, str. 3/4,5
PÍSANKA - str. 4, str. 5
MATEMATIKA - str. 4/1
ČESKÝ JAZYK - str. 5, str. 6/Moje cíle na září
VYSVĚTLENÍ, CO ZNAMENÁ OBSAH A JAK SE V NĚM HLEDÁ
30. srpna
Na konci týdne zde najdete přehled učiva a seznam vypracovaných stránek v pracovních sešitech.
Markéta Studničková